ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ
Αγαπητοί Επισκέπτες
Στη προσπάθεια να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές άλλα και ιδανικό για διακοπές περιβάλλον
ΟΡΙΣΑΜΕ
Α) Υπεύθυνο εφαρμογής του σχεδίου διαχείρισης ύποπτου κρούσματος,
Β)Ιατρός που συνεργάζεται απευθείας με το ξενοδοχείο μας.
Γ) Όταν ζητείται, υπάρχει δυνατότητα:
1)Ενημέρωσης επισκεπτών για την πολιτική του καταλύματος και τα μέτρα που έχει λάβει για την αντιμετώπιση τυχόν περιστατικών,
2)Παροχής χρήσιμων πληροφοριών για παρόχους υγείας, δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία, νοσοκομεία αναφοράς για COVID-19, φαρμακεία κτλ στην περιοχή
3)Παροχής Μέσων Ατομικής Προστασίας.
4)Διεύρυνση διάρκειας check-out και check-in μεταξύ των διαμονών (check out μέχρι τις 11.00 πμ και check in από τις 3.00 μμ).
5)Ενίσχυση υπηρεσιών υγιεινής σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους και ειδικότερα σε αντικείμενα «υψηλού κινδύνου» (πχ. πόμολα, κομβία ανελκυστήρων)
6)Σχολαστικό καθάρισμα και πολύ καλός αερισμός δωματίου κατά τις ώρες που μεσολαβούν μεταξύ διαμονών.
7)Οι υφασμάτινες επιφάνειες (πχ ταπετσαρίες επίπλων) καθαρίζονται με συσκευή ατμού (θερμοκρασία> 70°).
8)Άνοιγμα θυρών και παραθύρων για φυσικό αερισμό του χώρου καθημερινά.
9)Σήμανση με στόχο την πληροφόρηση του πελάτη για το πότε και πώς καθαρίστηκε το δωμάτιο.
10)Τοποθέτηση ατομικών αντισηπτικών υγρών σε κάθε δωμάτιο ή συσκευής αντισηψίας
Δ)Εστίαση:
Λειτουργία εστιατορίου, μπαρ κτλ. σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο
Ε)Πισινα
1) Χλωρίωση: σωστή λειτουργία και συντήρηση συστημάτων χλωρίωσης
2)Αριθμός λουομένων: ο μέγιστος συνολικός αριθμός των εισερχομένων εντός της δεξαμενής ένας λουόμενος ανά 5 m2 επιφανείας νερού.
3)Τήρηση απόστασης: η διάταξη των καθισμάτων (ξαπλώστρες, καρέκλες, πουφ, σεζλόνγκ, κτλ.) δυο ατόμων που βρίσκονται σε δύο διαφορετικές ομπρέλες ή δύο ατόμων που διαμένουν σε διαφορετικό δωμάτιο, θα είναι τουλάχιστον 2 μέτρα σε κάθε κατεύθυνση.
Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ THE DOME LUXURY
ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ